Mezuna kalmak çok mu kotu bişey? Temelim aşırı iyi 480 puanlık liseden mezunum?

Çok mu kotu bişey ya
Mezuna kalmak çok mu kotu bişey? Temelim aşırı iyi 480 puanlık liseden mezunum?
Cevapla