Yara kabuklarımı ve tüm üste çıkan ölü derileri yiyorum. Hoşuma gidiyor?

Ayağımın altında bile olsa yerim. Sizce rahatsızlık mi bu?
Güncellemeler
+1 yıl
Diyelim ki rahatsizim. Ne zamana kadar insanları rahatsızlıklarından dışlar oldunuz. Yamyam diyen iğrenç diyen. Tavsiye verenlere şakayla karışık teşekkür ettim aslında.
Yara kabuklarımı ve tüm üste çıkan ölü derileri yiyorum. Hoşuma gidiyor?
Cevapla