Motorla 300 km hızla giderken kaza yaparsan ne olur sizce, bu olur?

Bu arkadaşlar kime neye hava atıyor sağdan sollama yapılmaz hava atılmaz bu hızda otobanda bu hız hiç basılmaz... Bunların öldüklerine şahsen üzülmüyorum başkasının canını tehlikeye atmaktan başka işleri yok kaza yapan şahısın kol bacak kafa gövde kopuyor... Sansürsüz videosu var ama burda paylaşmadım sizin düşünceleriniz nedir..


Motorla 300 km hızla giderken kaza yaparsan ne olur sizce, bu olur?
Cevapla