Kız çocuğumu , erkek çocuğu mu istersiniz? ismini ne koyardınız?

Tamam evet sağlıklı olması en birincil şartımız ama ilk çocuğunuzun kız mı erkek mi olmasını isterdiniz.
Ben erkek çocuğu hastasıyım ya, ilk oğlum olsun isterdim.
İsmini de Duhan koycam :D
cevaplar için teşekkürler ve iyi geceler :)
Kız çocuğumu , erkek çocuğu mu istersiniz? ismini ne koyardınız?
Cevapla