Dis cektirdikten sonra olusan bosluga kacan yemekleri nasil cikarabiliriz?

bir de onerim.olcak arkadaslar. Dis cekildiginde olusan bosluktaki yemekler bakteri yapiyor dikkatli olun ve aci cekmeyin hergun doktorunuza gidin karanfil yagli gazli bez soksun npsluga hhem bakterileri temizliyor hem agriyi aliyor. Ve 20 lik dis cekilince kani yutun tukurmeyin yemek secin. Pilav sehriye yemeyin. Aman onemseyin. Iltihap kapti bosluk su an agrim.cok bana ne onerirsiniz. Bide kendim karanfil yagi aldim sahtemidir nedir tafi bile yokndoktorun bana uyguladigi inanilmaz aciydi ama.faydaliydi
Dis cektirdikten sonra olusan bosluga kacan yemekleri nasil cikarabiliriz?
Cevapla