Zamanınızı yalnız başınıza mı geçirirsiniz yoksa arkadaşlarla gezerek mı ya da sizin tercihiniz nedir?
Yalnız başıma
Arkadaşlar ile
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Acikcasi yalnizliktan cidden sıkildim eskiden asosyal biri olarak konusuyorum sosyal olmak daha iyi 😄😄 bu yuzden arkadaslari seciyorum vaktin nasil gecitigini bile bilmiyorum arkadaslarla sohbet ederken haaa arkadaslarla da cikinca telefona bakacaklarsa yalnizligi secerim daha iyi en azindan sinirim bozulmaz cunku nefret ediyorum disari cagiriyor cafeye gidiyoruz telefonuna bakiyor sinir bozucu
Değil mi ortamda telin çıkması ayıp karşılanır zaten
Bağımlılık dostum
Vaktine göre değişiyor aslında ama bazenleri yalnız kalmak en iyisi ben çok yalniz kalmak istediğimde saatlerce sinema salonunda kalırım akşama kadar bütün filmleri izlerim. izlerim ama izlediğimden bişey anlıyor musun diye sorarsanız hayır😕😕😕😕😕
Filmi iyi takip etmek gerek 😊
Değil mi sohbet falan 😁
Yapayalniz.. Sap takilmaya bayiliyorum. Arkadaslarla gecirdigim vakit sinirlidir. Insani en iyi yine kendisi anlar. KENDINI SEV😊
İnsanın doğasında yalnızlık ihtiyacı var zaten kendimi seviyorum sağolun en iyi dostun yine sensin zaten 😊
Cevap
3Cevap
Arkadaşlarla da güzel ama yalnız çok dhaa iyi 🧚♀️
İkiside birbirinden iyi desenize 😁
Aynenn😁
Nasıl mutlu oluyorsak öyle yaşamaya devam 😊
Yalnız geçirmek daha iyi arkadaşlar kafa patlatıyor sadece.
Arkadaş ortamıda önemli ben eğlenceli kafa dengi tercih ediyorum
Vaktine göre değişiyor bazen yanlız kalmak istiyorum bazende arkadaşımla vakit geçirmek istiyorum
En güzeli ama ben nedense hep yalnızim sinemaya bile tek giden biriyim 😊
Sinemaya tek gitmek en iyisi zaten yanındakinin yorum yapmasından izleyemiyosun öbür türlü 😂
Çiftleri goruncede insan tek böyle evlatlık gibi hissediyor 😂😂
Ona bakarsak biz dışarı çıkmayalım her yerde çift var 😂😂
Biz ölelim en iyisi 😂
Bencede 😂😂
Yalnızda ölünmüyor 😂
Arkadasim yok yaa yalnizim ven 🙄😏
Bende öyle tüm yalnizlari devlet bir yerde toplamali 😊
Gervekten ya soyke dusumdumde sinema kahve icmek, spor alisveris yemek 😅 ben cok yakniz takilan biriyim... ama dert etmiyorum nedendirki?
Arkadas sartmi?
Spor sinema bu tür aktiviteleri kardeşim ile yaparım ise giderim spor çantamı o götürür hiç laf etmez insanın kardeşi olması daha önemli kalırsa insana en büyük dost kardeş kalıyor arkadaş şart değil ama olursada kötü değil
Ben tekim 😅 yani jir abim var o da nazima oynamaz.. o yuzden bak ondanda mahrumum..
Beni gece gece neden uzuyorsunki... suanda depresyona giresim geldi..
Arkadas edinmeliyim * yok ya ben edinemiyom bilmiykrum neden 😅
Beni arkadaş edinebilirsin senede bir arkadaş sahiplenin herkesin sıcak bir arkadaş ortamına ihtiyacı var 😁
Genellik yalnız takılırım
Yanlizlik tabiki
Değişiyor
arkadaşlar
Yalnız :)
Sizde benim gibisiniz 😊
-de yi ayrı yazsaydınız, siz de benim gibi olacaktınız :D
İmla kurallarına takmam pek 😁
En önemlisi olan da onlar zaten :)
Sadece "yalnız vakit geçirmek" konusunda sizin gibiyim o zaman :D
Evet benim gibisiniz bende sizin gibi 😂😂
Yalnız başıma
Yalnizzz
Yanlız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar