

bunuda buraya bırakalım lazım olur...😂❤️🖤
❤️❤️🖤🖤


Cumalara gittiğim için gitmeden kesiyorum benim açımdan sorun yok :) İslamın kişisel hijyen ve temizliğe önem verdiği bir gerçek. Tırnak yeme adetinden filan hiç hazzetmem. Her duyulana inanmamak lazım. bu dinimiz için de geçerlidir. Bilmediğin konuları bir bilene danışırsın islamda bu kişiler alimlerdir. İman edip Allah yolunda olan farzlara sünnete dikkat eden kul hakkı yemeyen biri zaten iyi bir müslümandır. Hepimiz için hayırlısını Allah bilir.
Peki o bilenin bildiği doğru değil yanlış ise?
Yanlışsa doğrusu neyse o söylenir. Zaten İslamiyette iki temel kaynak vardır. Kuran ve hadisler. Gerçek alim de buna göre konuşur. Islama inanana müslüman denir. Ama herkesin ilmi derecesi aynı olmayabilir. Hele bu devirde
Bize + yok mu teyze )
vermistim ama almamis plusu 😂
:) yaşın doğru mu senin
dogru...
Sistem bile benle ugrasıo normaldir )
evet 😂 ne yaptiysan artik
Uğraşıyolar işte 😂 sen de hiç bu yaşta durmuyosun. Daha genç gibi konuşuyon
dogrudur baris manco gibiyim 7-77 uyarim 😂
Belli oluyor 😂 Allah sahibine bağışlasın senii
sagolasin ufaklik 😂 senide
Ufaklık diyor bide 😂
ufakliksin ama :-)
Sana göre öyle evet abla:)
evet bana göre 😉
Göz kırp hemen ya :)
Sustun :)
Suskun şey :)
Utandın mı )
Eig için sağol ) iyi ramazanlar
Suskun hatun :))
🤪🤪🤪🤪
Yazmak istedim bir mahsuru yok heralde
ne yazacaksın bakim sen?
Havadan sudan istemez misin :)
başla bakalım konu nereye gidecek 😀😀
Senin aklında var bişiler sanki :D yazdık işte sebep arama
Yaşına göre pek bir hoşsohbetsin abla )
Sen napıyosun :)
dışarıya çıkmak için hazırlanıyorum 🤪 sen napıyorsun?
İftarı bekliyom ya :) havalar güzel ya gez tabi
Ee napıyorsun :)
Ne zaman aklıma gelirse o zaman keserim hürmüz
uzatmıyorsundur inşallah hocam
bilmem kediciklere özendim 😂😂🤥🤪 erkekler uzun tırnaklı iğrenç oluyorlar ya..
hayır kısa 😂😂
arada uzuyorlar ama 😂 keyfime göre
yırtmak içinmi? 😀😀😀
😂😂 masallah hocam pek bir bilgilisiniz
fantazilerde roller değişiyor ne bozuyorsun hemen? 😂
bana kadın gibi davranırmısın hocam? 😂😂
rica ederim reflekscik 😀
diğer türlü demedim yaaa 😂
söyleyemem 😂😂
ü koy aralarina 😂😀
evet 😂😂😂😂😂
birleştirince çıkmıyo senin için fesat 😂😂😂😂😂
bak reflekscük reflekscük senin için fesat ama 🙈🙈🙈🙈
oldu ya 😂
Hayir hiç dikkat etmedim
Cevap
13Cevap
SAÇMALIK.
Etmiyorum, batıl inançlara da inanmam gece de keserim çatır çutur. 😂
şeytanlar kovalar seni bak gece gece kesme 😂😂😂
Korktum. 😂
korkma arkanda ben varım 🤪
uzayınca kesıyom güne dıkkat etmedım ama bılırım tabı cocukluğumdan berı cuma kesın derdı annelerımız hep
Yukarıdaki ifadelerin hadislerde geçtiğini sanmıyorum.
Bu safsatalara inana inana ülke bu hale geldi.
nolucak peki sonu
Sonuna geldik ne yazık ki.. Sanayi bitti, tarım bitti, eğitim bitti, ordu bitti ve sakallı şeytanların devri başladı.. Bir Türk baharı yaşanması an meselesi ve o kargaşada ABD nin Türkiyeye girip yarım kalan Sevri icra etmesi yakın..23 Haziran aslında çok olaylara gebe seyredin görün çünkü silahlicübbeli ve poturlu cemaat köpekleri sokaklara dökülecek.
tırnak hurafalerinden ülke meselesine dönüş yaptın yahu 😂😂😂
bu hurafeler sadece 10 veya 20 yıldır yok ki.. ben küçüklüğümden beri var.
Etmiyorum ama cuma günü kesmek daha iyi diyorlar.
işte sorun DİYORLAR da.. kuranda böyle bir madde veya ayet var mı?
ama Allah bize, size kuranı rehber olarak gönderdim diyorsa.. hadisin kimden çıktığı belli değilse hangisine uymak daha mantıklı olur?
konu o değil aslında 😂😂
tamam ozaman 😀😀 ben gidim ozaman

tömöm
Kemal Sunal'ın filmi gibi pazartesi giydim fesi
😂😂😂😂
Bana batıl gibi geldi
banada cahillik gibi geldi.
Hic dikkat etmemistim. merhaba
merhaba
nasilsin?
iyyim sağol
Sen de sagol
😂😂😂😂 sormadığım için mi sağolayım
He bir de soguklugun. icin :)
neden soğukmuşum?
kisa ve onemsemeyen cevap ile hadi git isine der gibisin.
kendini benim yerime koysan bir dakikalığına anlatsın..
anlarsın.
Ne anlarimki?
boşver
bilmek istiyorum lutfen
gir profilime yazışmalarımı takip et anlarsın 😂
Profiline baktim. biraz cinsellik var ama ben onun icin yazmadim. sen eski uyesin ve uzun zamandir gormemistim seni
ben bu nikte birini hatırlamıyorum ama
Dogrudur eski uyeyim. yine seninle boyle bir imi yazismamiz olmustu sadece. neden yazismalarima bak dedin anlamadim. ne gormem gerekiyordu?
birşey görmen gerekmiyordu..
eski üyesindir fakat bu nikle tanımamı beklemiyorsun umarım? ben zaten biraz takılan sonra ortadan kaybolan biriyim.
Evet tanimani beklemiyorum. takildigin surece takilalim. iste baska bir niyetim yok
laf anlatmak zor galiba.. tanımadığım biriyle ne şekilde takılayım? fikrin var mı?
Konustugun herkesi tsniyomusun? tsnimsys bir firsat verebilirsin
tanımasamda en azından her girdiğimde sohbet ettiğim insanları azda olsa biliyorum ;-)
Kac kezdir sohbet ediyoruz az da olsa.
ama ben hatırlamıyorum :-)
Daha imi gun once konustuk. yine yaw
olabilir ben günde kaç kişiyle konuşuyorum ama hepsini aklımda tutmuyorum ki 😂😂
Kac kisiyle konusuyonki? :)
benimle konusan cogu kisiyle konusuyorum hadfini astigi anda kesiyorum iste.
haddini.
Anladim. birkac gun konusunca hatirlarsin artuk diye dusunuyorum
olabilir belki 😀😀
Farkli birisin :) ismin ne?
7 kocali hürmüz ismim
Soylemek istemiyosun yani
yani
Yazip ehemen silebilirdin. napiyosun
yok yazmak istemedigim icin yazmadim birisi görür diye degil. iyi cay iciyorum.. belgesel izliyorum
Afiyet olsun. hangi belgesel
almanca bir belgesel, gida hakkinda.
Almanca bilmiyorum tabi. ilgi alanlarindan mi?
Merhaba
Simdiden unuttun mu?
hihim
Helal olsun
sagol
sen de sagol. tum yorumlarimi silermisin? daha da rahatsiz etmiyeyim. seni
silmekle ugrasamam :-) ama istersen sen engelleyip silebilirsin.
Neyi kimei engelleyecem ben cocukmiyim yahu? ilk mesajimi silersen hepsi silinir zaten
cocuk degilsen yorumlarimi sil falan ne?
cok uzattim. sil dedim bunla ne alakasi var engellemenin anlamadim
kalsin öyle.
Neyse inatcisin
evet :-) hemde cok.
Belli koc burcusun galiba
hayir koclar sabirsizdir. ben kovayim.
Sabirlisin yani. ocak galiba
evet
bem de ocagim ama oglak
oglak.. hic tanimadim
Genelde pek sevilmezmis oyle okudum ben de
yooo oglak kadinlari taniyorum fakat erkek hic tanimadim. ama burc bakimindan aynidir azda olsa.
Mesela oglak kadinlari nasil? uyuyormuyuz tanidiklarinla
seni tanimiyorumki? buna nasil cevap vereyim
Yok onlari soylersen ben de oylemiyim. degilmiyim diyecegim
cok caliskanlar. laflarini esirgemezler. hemen sinirlenirler geri yumusarlar 5 dakka sonra.
kincidirler.
Evet benzesiyoruz dogruluk durustluk var bende
laglarini esirgemezler demek zaten dürüst demek.
laflarink
laflarini yazamadim 😀😀😀
Aslinda acik sozluluk olur. Ayni zamanda durustluk yalandan uzak kotu seyler dusunmeyen kisi
okadar derini bilemem.. erkeklerde konu degisiyor. malüm ayiya dayi muamellesi.
Evet yani bir de herkes bir degilki
merhabalar
Bir ses ver
hayır. uzadığında kesiyorum.
Hiç dikkat etmem pazartesi cuma farketmiyor
Hayır, etmiyorum.
Hayır etmiyorum.
Perşembe
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar