18 Yaşındayım Fakirim Sigortam Yok Lise Bitti Param Yok Kalacak Yerim Yok Tren Garında Sabahlıyorum Yardım İstemiyorum Ne yapıcam?

Hiç Kimsem Yok Akrabalarım Var Ama Uzakta
Param Yok Banyo Yapamıyorum
Tren Garlarında Hava Alanlarında Sabahlıyorum
Bu yüzden çok dayak yedim balici diye
Hastaneye gidebilir miyim bilmiyorum
Annem babam pskolojil sorunları olduğu için beni evden attılar sabahları çorba içiyorum sadece o da hastahanelerde verdikleri için o da elime geçerse karnım gurultaya gurultaya geziyorum ben sizden yardım istemiyorum bana ne yapabilirim onu söyleyin ne yaparsam para kazanırım iş bulamıyorum
18 Yaşındayım Fakirim Sigortam Yok Lise Bitti Param Yok Kalacak Yerim Yok Tren Garında Sabahlıyorum Yardım İstemiyorum Ne yapıcam?
Cevapla