Şu işsizlikte 160 tl lik kitap sipariş vermiştim birkaç tane genel kültürle ilgili
Ta geçen salı verdim bu Salı oldu nerdeyse gelmedi
Takip numarasından bakıyorum bir diyor geldik yoktunuz halbuki gelen giden yok
Bugünde dağıtıcıya verildi yazıyor saat sabah 9 da bu saat oldu yok
Kaç tane çağrı merkezini aradım 5 e kadar vakit var gelir diyorlar
Şube zaten telefonları açmıyor
En sonunda internet şikayet hattına yazdım
dedim ya o kargo gelir ya da oraya gelir tüm camlarınızı indiririm
Gerçekten sinir geldi iyice
Ne yapacağım param yanacak belki kargom geri gidecek offfff
Ta geçen salı verdim bu Salı oldu nerdeyse gelmedi
Takip numarasından bakıyorum bir diyor geldik yoktunuz halbuki gelen giden yok
Bugünde dağıtıcıya verildi yazıyor saat sabah 9 da bu saat oldu yok
Kaç tane çağrı merkezini aradım 5 e kadar vakit var gelir diyorlar
Şube zaten telefonları açmıyor
En sonunda internet şikayet hattına yazdım
dedim ya o kargo gelir ya da oraya gelir tüm camlarınızı indiririm
Gerçekten sinir geldi iyice
Ne yapacağım param yanacak belki kargom geri gidecek offfff
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar