PTT 5 gündür getirmedi kargomu haram zıkkım olsun ne yapacağım?

Şu işsizlikte 160 tl lik kitap sipariş vermiştim birkaç tane genel kültürle ilgili
Ta geçen salı verdim bu Salı oldu nerdeyse gelmedi
Takip numarasından bakıyorum bir diyor geldik yoktunuz halbuki gelen giden yok
Bugünde dağıtıcıya verildi yazıyor saat sabah 9 da bu saat oldu yok
Kaç tane çağrı merkezini aradım 5 e kadar vakit var gelir diyorlar
Şube zaten telefonları açmıyor
En sonunda internet şikayet hattına yazdım
dedim ya o kargo gelir ya da oraya gelir tüm camlarınızı indiririm
Gerçekten sinir geldi iyice
Ne yapacağım param yanacak belki kargom geri gidecek offfff
PTT 5 gündür getirmedi kargomu haram zıkkım olsun ne yapacağım?
Cevapla