Çok yakışıklı Erkeklerin psikopat, gay ya da sapık çıkması evrenin bize “azla yetinin” deme şekli midir 😂?

Çok yakışıklı Erkeklerin psikopat, gay ya da sapık çıkması evrenin bize “azla yetinin” deme şekli midir 😂?
Çok yakışıklı Erkeklerin psikopat, gay ya da sapık çıkması evrenin bize “azla yetinin” deme şekli midir 😂?
Cevapla