Sözde diyorlar biz Müslümanız yok dinciyiz Allahu ekber yaparız 5 vakit namaz kılarım peki neden bu elbiseler giyimi dine uygun değil neden samanlıkta suyu yürülüyor
Tesettürlü kadınlar kızlar neden giyimi ile milleti kandırıyor?
Herkes isteyerek rızasıyla mı kapanıyor sanki Dayakla baskıyla kapatılan da çok. İstediklerini yaşayamayan... Onlar da özgürlüğün dozunu biraz fazla kaçırıyorlar Bu gözle bakmak lazım Onların üzerinden günah çıkarman saçma. Senin ahlakını da biz bilemiyoruz belki daha betersin
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Sana ne ya Sen kendi dinini yaşa millete karışma Öpmek isteği öptü sevişmek istedi sevişti. Sonra dua da etti namaz da kıldı
Tamam bu saydıklarını yapmalarına bir şey demiyor zaten, sadece başlarına geçirdikleri o örtü, islamı temsil ediyor. Bunun için ona göre davranmaları lazım. Yani demem o ki : kötü örnek oluyorlar, o kutsal örtüyü kötü tanıtıyorlar. Ya açılıp yapsınlar ya da tamamen kapanıp yapmasınlar bu kadar basit. Açılınca da müslüman kalınır, dinden çıkılmaz.
Ben ortuluyum Ve maalesef açılma savaşı veremıyorum aileme karşı Ama birini sevip ona dokunmak da istiyorum. Ama hiç yapmadım sevgilim bile olmadı. İçimde yapmak var ama engel olmaya çalışıyorum kendime. Salak saçma insanlar hep var ama biri örtülü diye de üstün dini performans beklemeyin
Hristiyanların, sembol için kolye olarak haç takması gibi bir şey, o türbanlıların yaptıkları da aynı bunun gibi, sembol olarak kullanıyorlar. Sadece gören müslüman desin yeter.. :))
Ya kardeşim bir defol ya Başımdaki örtüme saygım var sen burda bana yargı dağıtma Kimseye de karışma Sen çok mu güzel yaşıyorsun dinini Kalkıp burda duyar kasıyorsun Dinimizde yanlış gördüğün şeyi elle düzeltemşyorsan dille düzeltemşyırsan kalple dua etmen gerek Ama yok sen bizi kaşar gösterip kendini el üstünde tutucan Valla o da umrumda değil ya neyse Sen edepli ol sen efendi ağır başlı kız ol biz de kasar Eee sonra? Sonra ne olacak? Daha ne olacak? Keşke insanlar saygılı olsaydı her şeye dinsizlige de Başta da benim ailem.
Ya kizim ne alaka ki.. bu tamamen senin insanlari anlayamayisinla alakali bir sey.. kiz tesetture girerken bismillah deyip dunyanin en mukemmel kisisi olacagim taktim kulahi demiyor.. onlarda sen gibi ben gibi bir insan.. onlarda seviyorlar uzluyorlar kiskaniyorlar nefret ediyorlar seviliyorlar yani insan gibi yasiyorlar.. insanliga ait her seyi yasiyorlar.. hata yapiyorlar ergenlik yasiyorlar cocukken basitce seylere duygular hissediyorlar vs. vs. senin bunu anlaman lazim.. hem bir cogu bir gelenek olarak aile baskisi olarak da kapaniyorlar ve onlarda herkes gibi her cocuk gibi once cocukluk ergenlik genclik ask orta yas ileri yas yasiyorlar.. herkes gibi sen gibi ben gibi
Bırakın herkes istediği gibi yaşasın. Dine hakaret eden bile çok insan varken, toplumda kabul görüyor demek ki. Ben de yakıştırmıyorum ama umurumda değil yani banane.
Doğru ya da değil. Bizene! İnsanları dış görünüşleriyle eleştirmeyi bırakın artık. Yemin ediyorum biz Türk Milleti kadar her şeye burnunu sokan bir millet daha yoktur.
Kendi işine bak. sonuçta onlarda insan ve senin gibi sünepelere özwnip giyiniyorlar. sana neden burdasın diyen var mı kim bilir nasıl namuslu talılıyorsundur ama nette göstermediğin yerin kalmamıştır
En İyi Cevaplar