Neden Tüm Kızlar Eteğin Altına Çorap Giyer?

Evet kızlar neden etek giydiğiniz zaman altından mutlaka çorap giyiyorsunuz? kusurları örtmek için mi yoksa başka bir sebebi mi var çünkü yok sandığımız kızlarda bile çorap varmış o kadar inceymiş ki erkekler anlamıyomuş bir kız arkadaşım öyle demişti yani hepimiz giyiyoruz da belli olmuyo dedi. özgüven eksikliği diyebilir miyiz peki buna?
Neden Tüm Kızlar Eteğin Altına Çorap Giyer?
Cevapla