iyi geceler tepeledim hepinizi ahshshha
Gökyüzü mü uzak, yıldızlar mı uzak, neresi uzak?
iyi geceler tepeledim hepinizi ahshshha
Aşağıdaki manav uzak. kim gidecek şimdi
Bence karımın mezarı her yere uzak.
Ev ile bakkal arası uzak vhxgb
Saol
Ben bana uzağım sjdldjdkc
Sjdwljxdksksk
Cevap
26Cevap
Hiçbirşey uzak değil. Gökyüzü zaten sürekli değişiyor. Yıldızlar bir anda kayboluyorlar. Tıpkı insanlar gibi. Iyi günde varlar. Kötü günden eser yok.
İnsan gönlündekiyle yakındır nerede ne kadar uzak olduğunun önemi yok,
Silivri soğuk ama en soğuk ve uzak sevdiğinin seni sevmeyen kalbi.
Yav dur bizim orayı karıştırma şimdi. Sarı otobüsler var fişek gibi yakınlaştı sayılır.
edirne heryere uzak, bazı kanallarda hava durumunda bıle cıkmıyor :D
Evrene iyice bı baktın mı?🙄🤷suralarda Bir şeyler olması lazımdı
Bence biz Silivri kadar hayattan soğuduk... Tüm olay bu. Yoksa gökyüzü de yıldızlar da aynı parlıyor.
Onu bunu bilmemde 2030 yılı 2007'den daha yakın 😊
Kalple beyin arası yol en uzak olanı bana göre
Sevdiğim adam bana çok uzak hey
İnsan herşey uzak tüm mesele bu
Kalpteki sevgili en uzak.
Seven kalbin sevilmeyen kalbe uzak.
silivri bana yakın ama hayaller daha uzak
Soru akkın ne zamn bitio
Lol
Yildiar uzak gok yuzu dedigin nedir ki
belki bizizdir uzak olan
yüzgöz olmuyorum gökyüzü ile
Türk kızları tabiki..
soğuk bir insanın kalbi en uzak yer
Boş yapma ya
sen hiç konuşma
Sataşma amaçlı görüş :/
uzaklık yüreklerde bence . ötesi detay
Mars dahada uzak
yildizlaaarrr
Gençliğim daha uzak
Saçma soru
İnsanlık...
Bana yakin😂
Yıldızlar.
bence de 😂😂
Sen bana uzaksın.
yıldızlar bence
Televizyon kumandası
Bayburt
Hayalerimiz cok uzak
Gökyüzü bence
Biz hepsine uzağız
Denize yakın
Yavaş tepele
Yıldızlar kanka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar