Barbara Palvin Ve Alexina Graham Artık Victoria's Secret Melekleri, Ne düşünüyorsunuz?

Yaklaşık 5 gün önce Barbara Palvin, yanılmıyorsam dünde Alexina Graham resmi olarak Victoria's Secret meleği oldular. Sizce hakettiler mi? Barbara tamam ama nedense Alexina'ya ben bir ısınamadım. Özellikle 2018 şovunda Taylor'un pozunu doğru düzgün vermesine izin vermedi, hızlı hızlı yürüdü, o günden beri bir kötü hissediyorum Alexina için. Ayrıca tam bir melek ışığı da göremiyorum. Barbara'ya gelince, bence bu kız Victoria's Secret'ın yaptığı en iyi seçimlerden birisi. Tam bir melek resmen, görünüş olarak değil pozları, kendine olan güveni tam aranan tipten. Fakat işte Barbara Palvin'de de fizik tam olarak yok. Fizik yok derken, fiziği güzel fakat bir melek için yetersiz gibi. İki kızın da fotoğraflarına aşağıdan bakabilirsiniz. Düşünceleriniz neler?
Soldaki Barbara Palvin, Sağdakı Alexina Graham
Soldaki Barbara Palvin, Sağdakı Alexina Graham
Barbara Palvin Ve Alexina Graham Artık Victoria's Secret Melekleri, Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla