Yaklaşık 5 gün önce Barbara Palvin, yanılmıyorsam dünde Alexina Graham resmi olarak Victoria's Secret meleği oldular. Sizce hakettiler mi? Barbara tamam ama nedense Alexina'ya ben bir ısınamadım. Özellikle 2018 şovunda Taylor'un pozunu doğru düzgün vermesine izin vermedi, hızlı hızlı yürüdü, o günden beri bir kötü hissediyorum Alexina için. Ayrıca tam bir melek ışığı da göremiyorum. Barbara'ya gelince, bence bu kız Victoria's Secret'ın yaptığı en iyi seçimlerden birisi. Tam bir melek resmen, görünüş olarak değil pozları, kendine olan güveni tam aranan tipten. Fakat işte Barbara Palvin'de de fizik tam olarak yok. Fizik yok derken, fiziği güzel fakat bir melek için yetersiz gibi. İki kızın da fotoğraflarına aşağıdan bakabilirsiniz. Düşünceleriniz neler? Soldaki Barbara Palvin, Sağdakı Alexina Graham
Barbara Palvin Ve Alexina Graham Artık Victoria's Secret Melekleri, Ne düşünüyorsunuz?
Barbara’ nın bu zamana kadar tescilli melek olmaması hataydı. Fiziğine gelirsek bence gayet iyi, Victoria’s Secret’ın podyuma yetersiz catwalk ve 0 kıvrımlı modeller çıkardığını da gördü bu gözler (Bkz: Kendall Jenner) ✔️
İkiside sadece Victoria's secret modeliydi. Modeller ve melekler farklı şeyler. Melekler şovda kanat takıyor, ve daha değerliler. Örneğin şova yaklaşık 60 model, fakat maksimum 10 melek çıkıyor. Melekler anlaşma imzalayarak belli bir süre tüm şovlara seçmelere katılmadan çıkabiliyorlar.
En İyi Cevaplar