Nişanlım çok belirsiz ve ben çok kötüyüm ne yapmam gerek ne olur yardımcı olur musunuz?

Arkadaslar nisanli bir kizim temmuzda düğünum olcakti. Nisanlim küçük bir ilcede yaşıyor ve düğün orda olsun karari alindi. Biz de uyduk buna lakin oraya gittigimizde düğün salonlarini hic begenmedik zaten salon degildi sadece bir çadır. Bunu ben kabul etmeyince hepsi bana baski yapti. Gelinin gidipte salon secmeye hakki yokmuş. . Ben de bu baskilara dayanmayip nisanlima sert ciktim mesajda ve ablasi bunlari gizlice okumuş bana etmedigi hakaret kalmadi ablasinin. Ben bir şey söylemedim. Nisanlanlima sadece ablan bende bitti dedim. O da bana karsi değişti ne bitirebiliyor iliskiyi ne de beni arayip soruyor. Ailesine söz geciremiyor belli ki. Ve hep beni suçluyor ablasina hakaret eden sert cikan benmisim. Benden emin degilmis artik. Gunlerdir net cevap yok bana ve ben aglamaktan heder oldum ailesi de hic aramiyor beni ve ailemi. Ne yapmaliyim?
Nişanlım çok belirsiz ve ben çok kötüyüm ne yapmam gerek ne olur yardımcı olur musunuz?
Cevapla