Nazar değdiren 25 yıllık dost. siz olsanız ne yapardınız?

25 yıllık arkadaşım. Ben 28 o 30 yaşında. Çeyrek asırdır arkadaşım. Yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmedi o evlenene kadar. Evlendi boşandı, aldatıldı hep yanında oldum. Çoğunlukla ilgili taraf bendim çünkü ben fazla arkadaş sahibi olmayı sevmiyorum. Dost kavramına inananlardanım. Arkadaşım ise tam tersine çok fazla arkadaş canlısı ama her zaman beni ayrı bir yere koyar. Tek problemim var arkadaşımla. Beni çok seviyor, biliyorum ama içten içe kıskanıyor. Hem mutlu olmamı istiyor, hem de beni kıskanıyor, daha doğrusu özeniyor. Özendiği için de nazar değdiriyor. O evli olduğu dönemde hiç görüşemedik. Eşi eve kapatmıştı. Ben o sıra sözlendim. 3 yıl sonra arkadaşımla iletişime geçtiğimde, nişanlımla düğünüme 2 ay vardı. Arkadaşım inanılmaz özendi. Keşke ben de böyle ağır başlı birisiyle olsaydım dedi. 2 hafta sonra bir tartışma, bir gürültü; ayrıldık nişanlımla. Rejim yaptım, 10 kilo verdim. Söylemedim arkadaşıma zaten o başka şehirde yaşıyor şu an. 50 kiloya düşünce söyledim, zaten iştahım da yoktu hiç. Söyledim 2 gün sonra kilo almaya başladım çünkü iştahım açıldı. Birisiyle tanıştım, arkadaşım çok beğendi. Bu sana yakışır dedi. Adamla ilk defa başbaşa buluşacaz adam kaza geçirdi. Saçların çok güzel sakın fazla kestirme dedi, 1 gün sonra kuaför 2 cm kes dediğim saçımı hiç yapmadığı halde dalgınlığına geldi en az 5 cm kesti -ki 10 yıllık kuaförüm hassasiyetimi bilir. Keşke ben de öğretmen olsaydım, seni dinleyip okusaydım dedi, çok geçmeden okula öğretmen atandı ben sözleşmeliydim :D bunun gibi inanın onlarca örnek var.. Artık bir şey söylerken maşallah dedirtiyorum :D Onu seviyorum ama istemsizce bana özenmesini ve nazar değdirmesini aşabileceğini zannetmiyorum. Kendim korunmalıyım ama nasıl?
telefondan yazıyorum kusura bakmayın hatalarım için. <3
Nazar değdiren 25 yıllık dost. siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla