Kredi kartı parasını ATM'den yatırdım fakat fazla yatırdım, geri alabilir miyim?

Herkese merhaba;

Kedi kartı parasını yatırdım 250 lira yatıracağıma 300 lira yatırdım. Ziraatten yatırdım. Acaba yatırdığım 50 lira fazlayı geri alabilir miyim?Henüz son ödeme tarihi gelmedi ayın 12sinde son ödeme tarihi.
Güncellemeler
+1 yıl
teşekkür ederim arkadaşlar hepiniz sağolun yardımcı oldunuz.
Kredi kartı parasını ATM'den yatırdım fakat fazla yatırdım, geri alabilir miyim?
Cevapla