Mahkemem sonuclandigi halde neden e devlette durusma devam ediyor yaziyor sebebi nedir?

Arkadaslar dun saat 14:00 da mahkemem vardi ve ilk durusmada hakim karar vererek denetimli serbestlik yasasini uyguladi. Fakat e devlette hala duruma devam ediyor yaziyor sebebi nedir?
Güncellemeler
+1 yıl
Fikri olan var mı acaba? Denetim serbestlikte bu prosedur nasil islemekte😊
Mahkemem sonuclandigi halde neden e devlette durusma devam ediyor yaziyor sebebi nedir?
Cevapla