İşkurla anlaşmalı bir işe alındım evrakları teslim ettim fakat 17 gun oldu cagrilmadim neden?

Yani evraklari bile verdim cagirmicaklr mi veya nede bu kadar uzun surdu
Güncellemeler
+1 yıl
Beklerım sıkınti yok sadece cagirmayacaklar diye dusndum tedirgin oldum gibi biraz
İşkurla anlaşmalı bir işe alındım evrakları teslim ettim fakat 17 gun oldu cagrilmadim neden?
Cevapla