



Şimdi bu gerçek kisiligimi sence fiziksel olarak sahte bence boş iş kızlarımız zaten güzel bunlara ozenmeyin sizin yüreğiniz yeter
keşke burnunu bozmasaymış önceden daha da tatlıymışxd
Hatır iyi duruyo
Cevap
8Cevap
Gayet iyi gadası
İtici demeyelimde şık durmuyo. İnce ve biraz sivri burun iyidir
Yok gayet guzel duruyor
Evet
yap gitsin
Yok iyi bence
Tatlı
soldaki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar