İş yerindeki parmak izi okuyucuya dün parmak basmayı unuttum?

Sorudan da anladığınız gibi dün hastaydım erkwn çıktım normal saatten ve unuttum bir sorun olur mu bildirmem gerekiyor mu sizce. Bir ton laf işitmek istemiyorum. Ama aklım kaldı sonuçta ordaki saatimize göre hesaplanıyor
İş yerindeki parmak izi okuyucuya dün parmak basmayı unuttum?
Cevapla