Cidden kocaman hep kötü duruyor ya kim görse çok büyük diyor Özellikle video ya da işte habersiz çekimler de Normal çekimler de o kadar büyük değil ama şöyle yine de şekil bu: Bu hafif kısık hali
insanların ne dediğini pek önemseme böyle şeylerde Allah seni böyle yaratmış canını böyle şeyleri düşünerek sıkma ve içini rahatlatmak için demiyorum bence büyük değil normal ve eşşek gözlü diye bir tabir vardır bilmem bilir misin güzel bir iltifattır bu yani büyük göz iyidir kötü değil
En İyi Cevaplar