Gözlerim büyük ve çok çıkık. Bu çok mu kötü?

Cidden kocaman hep kötü duruyor ya kim görse çok büyük diyor
Özellikle video ya da işte habersiz çekimler de
Normal çekimler de o kadar büyük değil ama şöyle yine de şekil bu:
Bu hafif kısık hali
Bu hafif kısık hali
Gözlerim büyük ve çok çıkık. Bu çok mu kötü?
Cevapla