Gözüm yüksektemi kötü müyüm?

Kötü gıden bır evlilik... Esımın lafları. Esımle evlenmeden önce muharebe işi yapıyordum doğum ıznınden sonra ayrıldım. Insan aynı eve girince tanıyor birbirini. Benım hiçbir şey beğenip almama izin vermıyor. Ucuzluk al en ucuzu deyıp duruyo. 10 yıl sonra beyaz eşya bozuldu ben marka alcam dedım o ille adı bıle bılınmeyen onu al dıye kavga edıyo. Kıyafet alacak oluyorum gıt pazardan en ucuzu al dıye bagırıyo. Zaten kıyafet almaz yırtılana kadar gıy öyle alırım der eşofman al ozaman yırtıldı dedım kızarak gıt pazara 20 lıralkk al dedı geçen sene. Fıncan takımım eskıdı degıstırcektım ama pahalı degıl sadece sunumu güzel olsun dıye senın gözün yükseklerde dıyo bana. Ayakkabı alırken bazen üstünde nıke adıdas yazan alırım ama inanın ucuz 300 400 tl. Neymıs üstünde adıdas yazılı alıyorum benım gözüm yüksekte. Ya ben muhasebecıydım dedım hayatım iyidı senden marka istemiyorum kı dıyorum sadece üstünde öyle yazanı alıyorum. Kibirlisın dıye bağırıyor. Normalde iyi nıyetlıyımdır evlenirken param yok dedı balayına gıtmedık tamam dedım çoğu seyı uzulmesın dıye almam ama bana beğendiemıyor hıcbırseyı. Fikir sorsam bu üzerime nasıl olmuş al geç banane bak kendin işte dıyor.

Gözüm yüksektemi kötü müyüm?
Cevapla