Yaşamak zulüm gibi geliyor...
Evet
Hayır
Bilmiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bu durumda intihara kalkışan kimse zaten asla insan olma yetisine ulaşamamış demektir. Eğer aksi bir durum olsaydı, söz konusu kimse beceri ve yeteneğin doğuştan kazanılan bir durum olduğunu bildirdi, ve kendine şöyle seslenirdi, bugün sen yoksul, çirkin ve sosyal çevreden uzak kalmış olabilirsin, bir kaç günde bir kez yeterince yemek yiyor olabilirsin, soğuklarda üşüyor ve daracık bir odanın içerisinde yaşamını sürdürmenin mücadelesini veriyor da olabilirsin, ancak bunlar asla özümde bulunan değer ve emelleri değiştirmeye yeterli olmayacağı gibi, kendi bilinçli fikirlerimi de değiştirmeye yeterli olmayacaktır. 'Dünyanın anayasası mücadeledir.' Bu doğrultu da öleceğim güne kadar, yaşayacağım her kötü gün, benim talihsizliğim değil, aksine ileriki günlerdeki büyük talihim olacaktır. Her büyük kazanım, başlarda büyük fedakarlıklar ve büyük bağlılıklara ihtiyaç duyar, ve hiç bir zafer yorgan altında, ya da tüy üstünde kazanılmamıştır.
geleceğin parlaksa bir işin kazancın vs. varsa niye ediyim ki. kendini idame ettir kâfi.
okulum var ama bitirince guzel olmadigim icin iş vermezler diye dusunuyorum. bakimliyim bu arada
işi yaratırsın. iş vermelerini bekleme. ayrıca iyi bir cv varsa niye almasınlar ki. küçük şehirde yaşamıyıyorsan tabi.
Oyun ya bu her halttan sebep için intihar ediyoz... saçma bir düşünce allah güzel çirkin diye bir ayrım yapmadı yaratılışımız bu böyle bir ayrım benzetme yok söz konusu fakirlik ise dünyaya zengin doğarak gelmiyoruz çalışarak emek vererek illaki yaşama tutunacak kadar para giriyor cebimize önemli olan haksız kazanç olmasın başkasının parasında gözümüz olmasın... asosyal yani yalnız olabiliriz bu da bir intihar sebebi değil illa hayatımızda kimse olacak diye bişey yok arkadaş, sevgili, eş vs aile var hayatımızda oda olmadı bakıma ihtiyaç duyan arkadaşlığa ihtiyaç duyan sokak hayvanları vs var onlarda bir can illa insan olması şart mı tabi hayvana kötü davranırsan oda gider sen iyi ol yeter ki zaten yanında olmak isteyen olur sen iyi niyetini kaybetme ve dünyada sana iyi olsun kimseyi zorlama olmak isteyen zaten hayatında olur olmak istemeyende olmak istediği yerde olur...
Mutlu olacak bunca sebep varken sadece üç neden için neden koskoca bir hayata son vereyim
mesela hangi sebebler var mutlu olmak icin?
Hastaneye annesi babasını kardeşi öldürmüş olan bir kadın geldi iki saat sonra kardeşinin intiharını duyduk. Beş yaşındaki çocuklar losemi ile uğraşıyor hayal kuracak yaşta yaşam ile ölüm çizgisi arasindalar. Babasının zorla yasa dışı 13 yaşında evlendirdigi kız çocuğu doğum esnasindaki acıya dayanamayıp vefat etti. Annesi gözlerinin önünde babasını öldüren travma yaşayan çocuktan da bahsedeyim. Soylesene tip para asosyallik bu acıların yanında yüzde kaç kalır?
o travmanin benzerini bende yasadim. babam anneme silah cekti son anda vazgecti. belki de ailem yuzunden psikolojim bozuldu.
Bence bir psikoloğa görün iyi gelecektir herkesin hassas dönemleri olabilir
bir de gozumun onunde ölduresiciye dayak yedi annem babam tarafindan. ciglik sesleri hala kulagimda.
Kiyamam ya dediğim gibi ücretsiz devlet hastanesinde psikiyartiye git ilaç isteme sadece konuşmak istiyorum de
Cevap
5Cevap
intihar asla doğru bir karar değil.
yaşayacağın günleri düşün.
bir dakikada hepsine veda etmek acımasızca.
Herkesi hayatta tutacak bir şey vardır. Olmasaydı bu soru sorulmazdı.
Hiç bir şey intihara değmez durumu toplayabildiğim kadar toplamaya çalışırım
Saçmalama sen de güzelsin.
Belki kafalarımız uyar smile nerede yaşıyorsun?
İnsanlarin çoğu öyle zaten
evet dedim
Sen öyle misin
evet maalesef
Tabi ki hayır
ne alaka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar