






siz hangisinden hoslaniyorsunuz? sizde kendi boy ve kilonuzu yazarsaniz sevinirim?







Minyon tabi ki :) 1.75 68 kiloyum , '' bence '' kız dediğin narin ufak tefek olacak ya çok sevimli oluyorlar sevilesi... :)
Minyon ve kilolu olmayan seviyorum. Boy ve kilon gayet iyi
tesekkur ederim
Rica ederim :)
Ben de 178 e 75
Şu iri yarıları beğenenler kavanozdibi değilse ben de bir şey bilmiyorum
oyle sevende cok
Cevap
25Cevap
güzel kalçası olan squad yapan her kız güzeldir ve uzun boylu kızları daha çekici buluyorum
güzel kızlar çekici kimisine kilo yakışıyor kimisine ise zayıflık, baktığımda gözüme güzel geliyorsa çekici bir kızdır ancak minyon kızlardada doğal olarak vucut hatları zayıf oluyor haliyle
Sadace dış görünüş değil başka meziyetlerede bakmalı
Net birşey söylemiyorum çünkü iki tarafta da harika kızlar var
İkiside iyi ama balığın etini fazla kacirmişsin okadar da değil
Hepsi aynı kafa kız işte boya göre beyin değişse keşke
Altdan 2. Ve 3. Resim her zaman favori maça çıksa 2 0 önde başlar
Minyon kizlar cocuk gibi duruyo erkek olsam irite ederdi beni bana gore +170 cm ve fit kizlar her zaman ondedir
erkek degilsin canim ve uzunlar bizi seviyor agla
Minyon kız eksik yarım kalmış gibi
o ne demek
en son resimdeki kız hoşmuş. tabiki minyon kızlar.
evet senin gibi bir yakisiklidan bu cevaba aldigima sevindim
aaa teşekkür ederim iltifatın için şimdi ben mutlu oldum :)
gercekler canim rica ederim😂
peki arkadaş olabilir miyiz? :D
nerelisin
tarsus sen?
Minyon kızlar daha çekici gelir
ben minyon seviyorum minyon bana özel sanki
163 62 Ben biraz etliyim
@Uslu0641 amca kizin yasinda utan be
Tabiki sen çok güzelsin tam bir kucak tavşanı gibi
Sen uzunsun bence:D
bunlar ben degilim temsili
Hyr 160 uzun ben 155 :(
bunlar ne alaka 🤔
nasil ne alaka
çıbıl çıbıl kıslar 🤔
anlamiyorum
çıplak kızları koymuşsun da 🤔
bakma
baktık bir kere 🤔
Mınyon kızlar yatakta daha ıyı oluyorlar
o resimdeki minnoşlar var ya bal ya bal:)
Minnak candir ❤️ bence harikasin
Ben daha çekiciyim.
saka yapma
sen hangısısın :D
ben minyonum dedimya
foto olarak :D
hicbiri degilim temsili bunlar
Birinci fotodaki gibi fiziği olsun da.
Japonlardaki fena dar off
Bune mk
Minyon kızlar bence süt içsin
Tabiki minyon.
158 46yım 😂
Kilom 43 boyum 150
187 72 minyon
neden peki
Balık etli iyi ama şimdi balık etli kilo alırsa şişman olur ama minyon kilo alınca en kötü balık etli olur 😂 öyle karışık bişry
Minyon veya fit
Bence ikiside mükemmel
yatakda iyi olanı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar