Hoşlandığım çocuk bana canı sıkılınca yazıyor sizce ne yapmalıyım?

Hoşlandığım birisi var. Arada bir konuşuyoruz. 2 hafta önce de sevgililik yolundaydık. Sonra 'biz yanlış yapıyoruz ' dedi ve 1 hafta konuşmadık. Tweet attığım sözlerin altına üstüne alınsın diye bişeyler yazıyordum. Üstüne de alınmış zaten. Mesaj yazdı amma iyi laf sokuyorsun dedi. Ve konuşmaya başladık. Hâlâ diyor biz yanlış yapıyoruz diye ama 2 gündür sabaha kadar konuşuyoruz. Arama diyorum arıyor. Ama gün içinde ne yazıyor ne arıyor hiç bir şey yapmıyor. Bence canı sıkılıyor diye böyle yapıyor. Sizce ne yapmaya çalışıyor?
Hoşlandığım çocuk bana canı sıkılınca yazıyor sizce ne yapmalıyım?
Cevapla