Karşı cins arkadaşlarınızla yakıştırılmaktan bıkmadınız mı siz de?

Ben bıktım açıkçası. Beyinleri basmıyor basmayacak kadın ve erkeğin iki yakın arkadaş olabilecegini. En sinir bozucu yanı ikimizin de hayatında birileri var ve bu yakıştırmalar onların da canını sıkıyor. Birazcık geniş düşünebilen insanlara hasretim cidden. Siz?
Karşı cins arkadaşlarınızla yakıştırılmaktan bıkmadınız mı siz de?
Cevapla