Biraz uzun ama lütfen okuyun bana bir akıl verin baya kafama taktım çünkü moralim çok bozuldu.
2 yıl evvel benimle buluşmak isteyen ve benden hoşlandığını belli eden ve benim nazikçe red ettiğim biri vardı bu kişiden ben çok sonra hoşlanmaya başladım. Zaten ben onu red ettiğimde de küsmemişti beni sosyal medyadan silmemişti arkadaş kalmıştık görüşmüyorduk ama bazı resimlerimi beğeniyordu ben de onun babasının vefatında taziye mesajı atmıştım falan yani küslük yoktu. Sonradan ben hoşlanmaya başladım onu instagram, face, twitter falan her yerden takip ediyordum tüm fotolarını beğeniyordum. O da benim fotolarımı beğenmeye başlamıştı ama bir adım atmamıştım. Sonra o beğenmeyi kesti. Paylaşımlarında eski sevgilisini unutamadığını hissettiren şiirler sözler paylaşıyordu ben belki barışırlar diye bekledim aylar geçti bu aynı şekilde acıklı paylaşımlar yapıyordu. bir adım attım ona mesaj atıp hal hatır sordum buralardaysan bir yerde kahve içelim dedim. şehir dışında olduğunu söyledi ama gediği çarşamba günü görüşelim dedi baya hevesli gibi yazıyordu. Çarşamba oldu bu beni hiç aramadı. Ben 2 gün sonra mesaj attım sohbet etmeye çalıştım bu tarafa geldiğinde görüşelim dedim. ok gelecem yazmış ama çok geç cevap yazıyordu ve ilgisizdi. Ben de artık ilgiyi kestim fotolarını da beğenmeyi bıraktım storylerine bakmıyorum artık mesaj falan da atmıyorum tamamen bıraktım. Bu arada benim fotolarımı da hiç beğenmiyor.
Bu sabah bir baktım bu bana instagramdan takip isteği yollamış. Bu zaten bende ekliydi ama demek ki ne zaman çıktıysa takipten çıkmış sonra da geri takip isteği yolladı.
Ben şimdi bunu bir insan niye yapar anlayamadım. Sizce ne yapmaya çalışıyor durum nedir?
2 yıl evvel benimle buluşmak isteyen ve benden hoşlandığını belli eden ve benim nazikçe red ettiğim biri vardı bu kişiden ben çok sonra hoşlanmaya başladım. Zaten ben onu red ettiğimde de küsmemişti beni sosyal medyadan silmemişti arkadaş kalmıştık görüşmüyorduk ama bazı resimlerimi beğeniyordu ben de onun babasının vefatında taziye mesajı atmıştım falan yani küslük yoktu. Sonradan ben hoşlanmaya başladım onu instagram, face, twitter falan her yerden takip ediyordum tüm fotolarını beğeniyordum. O da benim fotolarımı beğenmeye başlamıştı ama bir adım atmamıştım. Sonra o beğenmeyi kesti. Paylaşımlarında eski sevgilisini unutamadığını hissettiren şiirler sözler paylaşıyordu ben belki barışırlar diye bekledim aylar geçti bu aynı şekilde acıklı paylaşımlar yapıyordu. bir adım attım ona mesaj atıp hal hatır sordum buralardaysan bir yerde kahve içelim dedim. şehir dışında olduğunu söyledi ama gediği çarşamba günü görüşelim dedi baya hevesli gibi yazıyordu. Çarşamba oldu bu beni hiç aramadı. Ben 2 gün sonra mesaj attım sohbet etmeye çalıştım bu tarafa geldiğinde görüşelim dedim. ok gelecem yazmış ama çok geç cevap yazıyordu ve ilgisizdi. Ben de artık ilgiyi kestim fotolarını da beğenmeyi bıraktım storylerine bakmıyorum artık mesaj falan da atmıyorum tamamen bıraktım. Bu arada benim fotolarımı da hiç beğenmiyor.
Bu sabah bir baktım bu bana instagramdan takip isteği yollamış. Bu zaten bende ekliydi ama demek ki ne zaman çıktıysa takipten çıkmış sonra da geri takip isteği yolladı.
Ben şimdi bunu bir insan niye yapar anlayamadım. Sizce ne yapmaya çalışıyor durum nedir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar