Herhangi bir şekli insan yüzüne benzetmeye "pareidolia" deniliyor. Bunu biliyor muydunuz? Peki sizde pareidolia var mı?

Ay bende var galiba :/ :/ :/

Şişe bana göz kırpıyoo :/
Şişe bana göz kırpıyoo :/

#mutlugünler
:) :) :)
Herhangi bir şekli insan yüzüne benzetmeye "pareidolia" deniliyor. Bunu biliyor muydunuz? Peki sizde pareidolia var mı?
Cevapla