Normal güzellik diye bir şey var mı yoksa bu çirkin demenin kibarca yolu mu?

Beni tanımayanlara nasilim diye soruyorum hep normal diyorlar ee benden daha güzle bir kız soruyor ona da normal diyorlar şimdi ben normalden o kız nasil normal? Normal güzellik var mı yoksa bu çirkin demenin kibarcasi mi sizce
Normal güzellik diye bir şey var mı yoksa bu çirkin demenin kibarca yolu mu?
Cevapla