Starbucks'ın dışında artık sigara içilmiyormuş. Saçma değil mi? Neden yani, neden böyle salakça bir karar verilmiş ki?

Sizce de saçma değil mi? Şu an oturduğum yer Bursa, Özlüce bulvarı. Burada yasak var ama hala içiyoruz. Bende buna dahilim.
Starbucks'ın dışında artık sigara içilmiyormuş. Saçma değil mi? Neden yani, neden böyle salakça bir karar verilmiş ki?
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıca, sizin orada da yasak var mı?
Starbucks'ın dışında artık sigara içilmiyormuş. Saçma değil mi? Neden yani, neden böyle salakça bir karar verilmiş ki?
Cevapla