Muhabbetim sarmıyor, konuşmayı uzatmaya çalışan hep ben oluyorum? İnsanların benle konuşmak istemesini nasıl sağlarım?

Geçen birileriyle aynı kafede karşılaşınca sıef bir iki kişi için aynı masaya oturmak zorunda kaldık. Ordan birkaç kişi hayatımda yediğim en sıkıcı yemekti en sıkıcı dakikalardo demiş, okuldan biri de onlarla yemek mi yenir demiş. Muhabbetim hakkında böyle konuşuluyor, benimle konuşmak istemiyolar sırf sessizlik olmasın diye sorular soruyorum saçma sapan. Ne yapmalıyım? Muhabbetim nasıl gelişir? şu an çok utandım bunu öğrendikten sonra.
Muhabbetim sarmıyor, konuşmayı uzatmaya çalışan hep ben oluyorum? İnsanların benle konuşmak istemesini nasıl sağlarım?
Cevapla