Çocukluğumdan beri hep uykumu getiren hoşuma giden seslerdir.😀😀😀
Biraz garip galiba. Sizce neden?
Biraz garip galiba. Sizce neden?
Anne karnında algıladığımız sesler de buna benziyor. Yenidoğan bebeklerde özellikle kolik bebekse sakinleşmesi için bu sesleri açıp uyutan oluyor. Ben de bir ara oğluma fön sesi açarak uyuturdum daha rahat ve güvende hissediyordu. Senin durumun da buna benzer. Alışkanlık olmuş :)
bebeklerin ve 1. çocukluk çağındaki çocukların hemen hemen hepsi sever çünkü anne karnındaki sese en yakın seslerdir. sen niye öyle kaldın anlamadım :))
sesi değil de annem evi süpürürken süpürgenin dışarı hava attığı yerin önüne kafamı koyardım küçükken. çok hoşuma gidiyodu öyle :D
Sen Aydın’da mı okuyorsun? Sanırım bir tek sensin 😅
Arkadaşımın sevgilisinin kız arkadaşlarından biri de senin gibi o sesle uyuyor yoksa onlardan biri sen misin dedim 😅😅
Yanlız değilsin 👍🏻
Cevap
9Cevap
Benim uykum geliyor bebekken de hep uyurmuşum onların sesiyle.
Uykuluysam sinirimi bozar bu tur sesler. Ha degilsem yine uzun süre katlanamam.
Elektrikli süpürgeye sinir oluyorum da saç kurutma makinası fena değil
Başımı ağrıtıyor, duymak istemiyorum.
en rahatsız olduğum sesler
Ben rahatsız oluyorum :D
Bebeklerde etkili oluyor.
Bu saate kadar uyumadıysan aç. Uykun gelsin küçüğüm.
Aksine, hiç sevmem gürültüyü🙂
Bir de birçok bebek böyle uyuyor
Fanteziye gel xjzh
hiç sevmem
teksin
Birde bebekler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar