Selamün Aleyküm arkadaşlar. :-) öncelikle uyuyanlara Allah rahatlık versin, uyumayanlara geceniz olsun demek isterim.
- direk konuya giriyorum, nişanlıyım ve içimi yıpratan şey şu ki, nişanlım çok Çalışkan biri, ki bu iyi, ama bana soracak olursanız çok ama çok fazla çalışıyor. Bana zamanı olmasın, orda takılı kalmadım, düğünümüze 5 ay kaldı, ve bizim için elinden geleni yapmaya çalışıyor para kazanabilmek için. Şükür durumu iyi, ama çok fazla kendini yıpratıyor. Ben baştan beri zaten onun bu kadar çalıştığını biliyordum, hatta herzaman böyle olacağını biliyordum, orda sıkıntı yok. Ben onu olduğu gibi kabul ediyorum. Ama işte içim rahat değil, vicdanım rahat değil sanki, adam kendini yıpratıyor daha genç hatta, ama öyle bir yoruluyor ki gözlerini açamaz oldu. Birşey yemiyor da, içmiyor da, sorduğumda canı istemiyormuş. Ben onu öyle görünce içim parçalanıyor, ona kıyamıyorum ve gerçekten çok üzülüyorum. Hiç birşey yapamaz oldu resmen, işten eve evden işe. Direk uyuyor, ki SONSUZ anlayış gösteriyorum, dediğim gibi, benimle ilgilenmesini beklediğimden değil, ama onun kendine bunu etmesi beni öldürüyor. Çok yorgun heryeri ağrıyor hastalanıyo sürekli onu çok seviyorum ki kıyamıyorum halini görünce ağlayasım geliyor.
Birşey beklemiyorum sizden, yapacak bir şeyde yoktur kesin, ama nolur biri çıkıp da anlıyorum seni desin. Birşey desin.. :-(
Saygılarımla.
- direk konuya giriyorum, nişanlıyım ve içimi yıpratan şey şu ki, nişanlım çok Çalışkan biri, ki bu iyi, ama bana soracak olursanız çok ama çok fazla çalışıyor. Bana zamanı olmasın, orda takılı kalmadım, düğünümüze 5 ay kaldı, ve bizim için elinden geleni yapmaya çalışıyor para kazanabilmek için. Şükür durumu iyi, ama çok fazla kendini yıpratıyor. Ben baştan beri zaten onun bu kadar çalıştığını biliyordum, hatta herzaman böyle olacağını biliyordum, orda sıkıntı yok. Ben onu olduğu gibi kabul ediyorum. Ama işte içim rahat değil, vicdanım rahat değil sanki, adam kendini yıpratıyor daha genç hatta, ama öyle bir yoruluyor ki gözlerini açamaz oldu. Birşey yemiyor da, içmiyor da, sorduğumda canı istemiyormuş. Ben onu öyle görünce içim parçalanıyor, ona kıyamıyorum ve gerçekten çok üzülüyorum. Hiç birşey yapamaz oldu resmen, işten eve evden işe. Direk uyuyor, ki SONSUZ anlayış gösteriyorum, dediğim gibi, benimle ilgilenmesini beklediğimden değil, ama onun kendine bunu etmesi beni öldürüyor. Çok yorgun heryeri ağrıyor hastalanıyo sürekli onu çok seviyorum ki kıyamıyorum halini görünce ağlayasım geliyor.
Birşey beklemiyorum sizden, yapacak bir şeyde yoktur kesin, ama nolur biri çıkıp da anlıyorum seni desin. Birşey desin.. :-(
Saygılarımla.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar