Öğrenci olarak her ay 750tl harçlık alıyorum en fazla 2 kıyafet alabiliyorum neden herşey pahalı 😔?

Bıktım artık... Tesettürlüyüm ama Herşey okadar pahalı ki. bir tunik 80 TL den başlıyor. İçim el vermiyo okadar para vermeye Bendemi var anormallik? Açıklar bile büssürü kıyafet alabiliyo uyguna. Sözde biz İslamı temsil edenler fiyatları uçurmuşlar yazık...
Öğrenci olarak her ay 750tl harçlık alıyorum en fazla 2 kıyafet alabiliyorum neden herşey pahalı 😔?
Cevapla