Erkekler, Masaj salonları amacı ne, ben iyi mi yaptım kötü mü sizce?

ben genelde evde oturan bir insanım, yani çok sosyal değilim. tabi insanlara ve hayata korku ve güvensizlikde etkiliyor. kuzenim evlendi, kocası yani yeni eniştemiz beni birgün aldı gece vakti, gidiyoruz nere gidiyoruz abi dedim. neyse uzatamadan bu beni aldı masaj salonuna götürdü heralde, içeri bir girdik ben önce bura ne dedim baktım böyle içerde kızlar vs. oturduk burası ne d... abi dedim. hadi gidelim dedim. masaj salonu sahibi; arkadaş rahatsız oldu galiba vs. eniştede 'ne oldu ya' diyene kadar çıktık geldik yoldada ona öyle yerler pis abi ya dedim oda haklısın aslında falan. o bni işte böyle pek sosyal olmadığım için beni eğlendirmek istedi galiba, burda tensel beraberlikde söz konusu değil mi? yoksa sadece masaj mı var? birazda ben utangaç insan. bazıları böyle yerlere koşar ben kaçtım. sizce iyi mi yaptım kötü mü?
Erkekler, Masaj salonları amacı ne, ben iyi mi yaptım kötü mü sizce?
Cevapla