Şimdi benden hoşlandığını düşündüğüm bir çocuk vardı senenin sonuna doğru farketmistim daha sonra araya yaz tatili girdi araya hiç konusmamistik sadece instagramdan begenilesiyorduk şimdi bugün okulun ilk günü gördük ben ve arkadaşıma kapı tuttu yani
böyle karşılıklı geliyorduk bizim fakülteye girerken iki kapı var, O içerideki kapıdan çıkıyordu bizde diğer kapıdan yeni girmiştik
Ondan sonra o, kapıdan Çıkarken işte kapıyı eliyle tutarak bekledi bizim kapıya kadar gelmemizi Sonra biz kapıdan geçerken bıraktı işte. Sizce bu arkadaşça yapılmış bir şey mi yoksa benim için yapılmış bir şey mi?
Ama işte çocuk put gibi ya yüzünde hiç bir ifade yok çocuğun Ondan iyi bir şey mi kötü bir şey mi anlayamıyorum, Hiç konuşmuyorda ne yapmalıyım bilmiyorum yardımcı olur musunuz isteyen olursa daha önce olanları da anlatırım.
böyle karşılıklı geliyorduk bizim fakülteye girerken iki kapı var, O içerideki kapıdan çıkıyordu bizde diğer kapıdan yeni girmiştik
Ondan sonra o, kapıdan Çıkarken işte kapıyı eliyle tutarak bekledi bizim kapıya kadar gelmemizi Sonra biz kapıdan geçerken bıraktı işte. Sizce bu arkadaşça yapılmış bir şey mi yoksa benim için yapılmış bir şey mi?
Ama işte çocuk put gibi ya yüzünde hiç bir ifade yok çocuğun Ondan iyi bir şey mi kötü bir şey mi anlayamıyorum, Hiç konuşmuyorda ne yapmalıyım bilmiyorum yardımcı olur musunuz isteyen olursa daha önce olanları da anlatırım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar