Bu gün de benim için yakın. Bir yaş daha yaşlandım. Kaç yaşında hissediyosunuz?

Ne ara büyüdüm bee
#A52
#yaşlandık
#dahadünçocuktum
Güncellemeler
+1 yıl
Sorum adminleri efkarlandırmış herhalde ne cevap verebiliyorum ne de görüş beğenebiliyorum sdfghjklş
Bu gün de benim için yakın. Bir yaş daha yaşlandım. Kaç yaşında hissediyosunuz?
Cevapla