Yaptığım çok büyük yanlışlarım var pişmanım çok tövbe ettim ama evlenebileceğime ait umudum bitti?

Zamanında büyük hatalar yaptım.. Gerçekten pişman oldum çok şükür atlattım da ama şimdi biriyle evlilik düşünsem içim rahat bir şekilde karar veremiyorum hep bir vicdan azabı içindeyim.. Sanki insanların günahına giriyor gibi hisediyorum kendimi bu huyumdan bir türlü kurtlamıyorum ne yapmayılım ben?
Yaptığım çok büyük yanlışlarım var pişmanım çok tövbe ettim ama evlenebileceğime ait umudum bitti?
Cevapla