Dalga geçecek ler yazmasin! Benim. neyim var piskolojimmi bozuk?



1 seneye askin öldüğümüzü düşünüyorum
Gerçeklik algım yok sanki ya.

Ne olursa yasanirsa ben bunlarin gercek oldugunu zor idrak ediyorum

Herşey kurgu yapay

Su an karsimda annem. oturuyor ve ben bazen annemin kimin annesi kim. o su an öldük ya yanima ziyaretume geldi ara ara vana görünüp gidiyor diyorum.

Baska inlardada bu sekilde ve surekli dejavular yaşıyorum

Kendi konustugumu kendim dinliyorum robotum sanki ya.

Biz öldük ve ara ara sevdigimiz insanlar yanimkza ugruyor ve gidiyor lar.. Hersey gorduklerim hava bulut bulunduğum yer bana resim gibi gozukuyor 😢😢😢
Dalga geçecek ler yazmasin! Benim. neyim var piskolojimmi bozuk?
Cevapla