Kulaküstü kulaklıklarını takmış yolda yürüyen bir insana karşı bakış açınız nasıl olur?

TŞu anki earpodsumdan Bassları yeterince alamadığım için kulaküstü bir kulaklık beğendim.
Yaşım 19.
Ben bu kulaklığı yolda yürürken de kullanacağım, kütüphanede de evde de.
Ama çok komik bir şey duydum arkadaş ortamında. "Cidden onu takıp apaçi gibi dolaşacak mısın?" diye sordu bir arkadaşım. Siz insanları kulaklığına göre yargılar mısınız?
Kulaklık kaliteli, almalı mıyım sizce? Çok kaba bir kulaklık değil, güncellemede paylaşırım linkini.
Başka bir sitede "Görmediklik" olarak yanıtlamış bir arkadaş da.:))

Kulaküstü kulaklıklarını takmış yolda yürüyen bir insana karşı bakış açınız nasıl olur?
Kulaküstü kulaklıklarını takmış yolda yürüyen bir insana karşı bakış açınız nasıl olur?
Cevapla