TŞu anki earpodsumdan Bassları yeterince alamadığım için kulaküstü bir kulaklık beğendim. Yaşım 19. Ben bu kulaklığı yolda yürürken de kullanacağım, kütüphanede de evde de. Ama çok komik bir şey duydum arkadaş ortamında. "Cidden onu takıp apaçi gibi dolaşacak mısın?" diye sordu bir arkadaşım. Siz insanları kulaklığına göre yargılar mısınız? Kulaklık kaliteli, almalı mıyım sizce? Çok kaba bir kulaklık değil, güncellemede paylaşırım linkini. Başka bir sitede "Görmediklik" olarak yanıtlamış bir arkadaş da.:))
Kulaküstü kulaklıklarını takmış yolda yürüyen bir insana karşı bakış açınız nasıl olur?
Sennheiser bakıyorum ama şu an kullandığım 6s kulaklığı klasik. İğrenç yani. Sennheiser alayım mı, çok duyulduk bir kulaklık şu ana kadar 15 kişinin 10'u önermiştir bana
Ayy biz seninle anlaşamayacağız bence 😄 Ben de diyorum ya iğrenç diye, kurtulayım bir an önce Ee alıyorum ben o zaman Apaçi ya da görgüsüz gibi görünmem umarım Bizim mahalle biraz gıybetçidir kurtulamam sonra
En İyi Cevaplar