Evrim teorisine inanıyormusunuz sizin hayata bakış açınız nedir?

Evrim, biyolojide canlı türlerinin nesilden nesile kalıtsal değişime uğrayarak ilk halinden farklı özellikler kazanması sürecidir. Sizin bu teori hakkındaki düşünceleriniz nedir?
Evrim, biyolojide canlı türlerinin nesilden nesile kalıtsal değişime uğrayarak ilk halinden farklı özellikler kazanması sürecidir. Sizin bu teori hakkındaki düşünceleriniz nedir?
Evrim teorisine inanıyormusunuz sizin hayata bakış açınız nedir?
Cevapla