bu yıl saç konusunda çok takıntılı oldum şampuan kullandığımda saçımı yumuşatsa bile çok döktüğünü düşünüyorum bu yüzden çok sık şampuan değiştirdiğim oldu sarımsak şampuanıda dahil ve hepsi aynı sonuç verdi saçima uygun şampuan aradım ama henuz bulamadım sanırım bitkisel olanlar bile kimyasal sanırım sonuc alamadım kimyasal olmadığını düşündüğüm bir çok sabunda kullandım bıttım kükürtlü hacı şakiri denedim ama o çok doğal sabun değil sanırım sabunda saçımı kazık gibi sert yaptı kepeklenme oldu sacımı zar zor tararken kopmalar oldu eskisinden daha çok kırıldı sanki bide arkadaşlarımın tavsiyesiyle badem yağı zeytin yağı yılan yağı denedim sonra sonuç alamadım bu sefer hepsini karıştırıp denedim sacımı arındıramadım yağlı kafayla gezdim ve internete gördüğüm çözümlere baktım 2 kere arınması için sabun 1 kere yumuşaması için şampuan kullananlar varmış acaba kullanıpta sonuçtan memnun kalanlar varmıdır saçınıza iyi gelen herhangi bir üründe tavsiye edebilirsiniz.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar