Kapanmak dışında İslam'ın bütün emirlerini yerine getirmeye çalışıyorum ama cehenneme gitmekten korkuyorum?

Arkadaşlar ben 18 yaşındayım üniversiteye yeni geçtim. Bu kapanma mevzusunu lisede de çok düşündüm ama üniversiteye geçince kesin kararımı veririm dedim, veremedim. Kapanmayı hem istiyor gibiyim hem istemiyor gibiyim. Sanki kapansam aile baskısından, kapanmasam çevre baskısından olacakmış gibi geliyor. Kendi kararımı veremiyorum. Gelecekte nasıl bir hayat istediğimi bilmiyorum.
Kıyafetlerim açık değil. Kısa ve dar giyinmiyorum makyaj yapmıyorum her erkekle sevgili olmaya çalışmıyorum kısmetimi bekliyorum. Yani bazı kapalıların bile yapmadığı şeyleri yapıyorum ama sacimi kapatamiyorum. Bacağım açık olduğunda hissettiğim utanma duygusunu saçım açık olunca hissedemiyorum. Ama günah işlediğimi bilerek her gece ağlıyorum. Sadece geceleri çünkü insanlara halimden memnunmuşum gibi gorunmeye calisiyorum. Ne yapıcam bu iç sıkıntısından nasıl kurtulurucam? Acik da kalsam kapansam da kendimden emin ve kuşkusuz yapmak istiyorum sadece... Sadece basım açık diye hiç kimseye zarar vermeyen kötülük yapmayan biri olarak cennete gidemez miyim?
Kapanmak dışında İslam'ın bütün emirlerini yerine getirmeye çalışıyorum ama cehenneme gitmekten korkuyorum?
Cevapla