Şişman kadınlar ne giyerse giysin teşhirci sayılmıyolar fit kadınlar giyince bunu erkekler neden teşhircilik olarak görüyor?

Bakırköyde dikkatimi çekti şişman ya da orası burası sarkmış ne kadar hatun varsa sıcaktan bunalmış askılı bluz altına şortu giymiş kimsenin baktığı yok ama fit ve ince bir hatun şort giyince aa şuna bak ne giymiş diyolar. Buradaki sorun acaba teşhircilik mi yoksa erkek için algıda seçicilik mi? Ortada teşhir etme diye bir şey yok bence erkeğin tahrik olması sorunu var. Yani türkiyede şort giyilmiyor diye bişey yok çok giyen var aslında ama bir kadında seksi durunca nedense kadın teşhirci oluyor. Erkekler bence kadının kıyafetini değil kendi kafalarını değiştirsin.

Şişman kadınlar ne giyerse giysin teşhirci sayılmıyolar fit kadınlar giyince bunu erkekler neden teşhircilik olarak görüyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Şişman kadınlar ne giyerse giysin teşhirci sayılmıyolar fit kadınlar giyince bunu erkekler neden teşhircilik olarak görüyor?
Cevapla