Kadın giyimi erkek giyimine göre neden bu kadar güzel? Mesela kadınlar için kazak alıp giysem çok abes durur mu?

Anneme hediye alacaktım baktıkça hayran oldum giysilere baktıkça içine çekildim. Ne kadar güzel giysiler var. Siz kadınlar bence gerçekten bu kadar çeşitlilik içinde giyinmeyi bilmiyorsunuz. Ben kadın olsaydım mükemmel stiller oluşturabilirdim. Neyse, sorum şu ki acaba kadınlara ait olan kaban veya kazaklardan satın alıp giysem (dışarıdan bakıldığında unisex duran) acaba abes kaçar mı? bence kaçmaz. Sizce?
Kadın giyimi erkek giyimine göre neden bu kadar güzel? Mesela kadınlar için kazak alıp giysem çok abes durur mu?
Cevapla