artık sıkıldım ben bu durumda.. gözlerim ağrıyor.. uyumaya çalışıyorum yok arkadaş uyuyamıyorum.. açım yemek yemek istiyorum ama oda yok..
şaştım kaldım... neyapmalıyım
şaştım kaldım... neyapmalıyım
kitap bitir, sonunda elbet uykun gelir ve uyursun :D
aynı durumda olsam yemek yemeden asla uyuyamazdım :)
Cevap
3Cevap
Benimde uykum yok uyumak istiyorum
Ne yapak gelek ağzına mı verelim kalk kendinal
Bende korkudan uyuyamıyorum sağ olsun korkuttular
Yemek mi yok..
Yoğurt ye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar