ben hergün mutlaka bir yarım saat o suyun altında kalırım. hergün en az 1 kez duşa girerim. birde özel durumlarda veya denize girdiysem yine alırım..
en çok hoşlandığım şeyse, şu terleten ve bizi terden sırılsıklam yapan bu sıcak yaz günlerinde soğuk suyun altına girip onu saç tellerimden başlayarak boynumda, göğsümde, belimde, karnımda, kalçamda, ve bacaklarımda hissedip, soğuk su bedenimde yol alırken, ıslak ıslak ve su damlalarının bedenimin heryerine yapıştığı o anda gelen rahatlama ve serinlemeye bayılırım😍😍😍
Kızlar, ne sıklıkla duş alırsınız ve duşta yapmaktan hoşlandığınız şeyler nedir?
Bu resimdekiler duş değil mübarek frikik banyosu mk ben duşaher haftada bir girerim. Genelde pazar günleri yapıyorum. Hatta sevgilimle de bazen yaptığım oluyo 😌😌😌
Öncelikle sorudaki görseller saçma sorunun cevabına Gelecek olursak iki günde bir bazen her gün Duruma göre değişir en zevk aldığım kolunu yok yani direk yıkanıp geçiyorsun olay temizlik yani
En İyi Cevaplar