"Başkası olma kendin ol. Böyle çok daha güzelsin. Ya gel bana sahici sahici. ya da anca gidersin." Bu cümlede ne anlatılmış?


Az önce sorumu kaldıran moderatörü başarısından dolayı kutluyorum 😊
Aynı soruyu tekrar soruyorum.

Severek dinlediğimiz Tarkan oynama şıkıdım şıkıdım şarkısında kullandığı,

Başkası olma kendin ol.
Böyle çok daha güzelsin.
Ya gel bana sahici sahci.
ya da anca gidersin.

Dörtlüğünde dinleyicilere ne anlatmak istemiştir?
Haydi dinleyelim

"Başkası olma kendin ol. Böyle çok daha güzelsin. Ya gel bana sahici sahici. ya da anca gidersin." Bu cümlede ne anlatılmış?
Cevapla