Ergenlik çağındaki erkek banyo yaparken annesi abla vs girmesi nası karşılanır?

13-15 yaşlarındaki bir erkek çocuğun banyo yaparken annesi ablası da diyelim banyoya giriyor olması yanlış bir hareket olmazmı nasıl bakılmalı rahat olmalı mı çocuk , ebeveyn utanılmalı artık yani. Bence öyle ya sizce bu kadar gevşek olunmamalı. böyle düşünenler varmış.
Ergenlik çağındaki erkek banyo yaparken annesi abla vs girmesi nası karşılanır?
Cevapla